Annonsmannen

Hallådär! Nu har jag precis tryckt i mig melon och både Merci och After Eight (även fast klockan bara är kvart i sju, hihi). Innan det var jag hos moster där vi både fick fixad gardiner, ätit bulle och pratat bloggar. Mys!

Just nu sitter jag här och pratar med Jesper, som jag även får 'Wild Child' utav - den ska jag titta på imorgon då jag, mamma och pappa åker till Skagen, Danmark. Där ska det cyklas, gymmas, badas och äta French Hotdog - som numera är en favorit! Jag har dock bara ätit två i hela mitt liv, men jag är lika glad ändå :-D Foton kommer vill jag lova men dock kommer jag inte att blogga föräns fredag kväll eller kanske till och med lördag förmiddag.
During the time I'm gone får ni underhålla er med videoklippen som jag laddade upp igår, för dom är inte bara bra utan riktigt bra! Tänkte även ladda upp en klipp ifrån Becks Annonsmannen som jag, Moa, Melinda och Cornelius tittade på igår. För den var sådär det-finns-inte-ord-för-hur-kär-jag-blev-bra. Har aldrig sett den innan (Beck, Wallander m.m. är inte min typ av film), utan bara hört en parodi på den på youtube, men originalet var så mycket bättre! Brukar det inte alltid vara så? :-) Anyway, here it comes:
 

Enjoy! XOXO

Kommentarer
Postat av: gun

Hoppas du hade en fin tur i Danmark.

Vi hörs!

PK Pk

2009-08-01 @ 08:12:53
URL: http://gunpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0