Badväder?

Good morning, sunshines! Jag vaknade nyss och min frukost fick bli en halv pankaka med hallon, blåbär och grädde. Riktigt smaskigt! Vad gör alla idag? Själv hoppas jag på ett bad om vädret tillåter. Det är visserligen bara 18 grader nu, men det är väl varmare än vad det har varit på en vecka, skulle jag tro. I vilket fall som helst så är det sol och det gillar jag!
Men men, nu ska jag kolla www.facebook.com och www.bilddagboken.se (som numera finns i mobilformat) innan jag går upp och klär på mig och hör av mig till Moa om baning. Blog u later, XOXO

Kommentarer
Postat av: Gun

Jag sökte på ditt namn ltallvik på google och hamnade här på din blogg. Inte illa att kunna googla min goa systerdoptter :o)

kramar i massor.

2009-07-14 @ 11:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0