Just another rainy Sunday afternoon

Snart i varje fall. Regnet är ju på g som bara den! Usch! Det var även en blixt ovanför Göteborg i GP i morse, inte gött! Även om vi kanske behöver regn i en dag eller två - max! - så är det sådär lagom mysigt att sitta själv när det åskar och blixtrar. Då ska man helst mysa till den med kompisar och godis. Men vi får se hur det blir.

Jag har tryckte i mig kycklig, klyftpotatis och rosépepparsås med jordgubbar till efterrätt och det var alldeles, alldeles underbart! Mhm! Nu sitter jag här och försäker installera min mobil på datan (så att jag kan lägga in bilderna därifrån) innan jag skall gå upp och besöka toaletten. He-he.

Gårdagen spenderade jag ihop med Hårda Bud där bl.a. Jessica Alba och Paul Rudd medverkade. Den skulle vara 'det roligaste sedan Borta' men ack nej! Borat är ju rolig (by the way så finns det en ny film med honom, måste se måste se!!) men denhär filmen vara bara sådär lagom rolig. Lite småwierd då och då, vilket fick en att skratta, men lika rolig som Borat var den verkligen inte!
Idag spenderar jag min tid framför Paris Hilton's my new BFF på 3an klockan 17:05 (som AK rekomenderar starkt). Bara-för-att liksom, och sedan så blir det Privileged för hela pengen - som jag för övrigt missade förra söndagen :-( Uppdatera mig någon?
Men först så ska jag baka. Recepten kommer när jag har bestämt mig för vad jag ska göra, har ni några tips?  Blog u later, XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0