Låttips

Eller ja, tips och tips.. Men dom är i varje fall got-to-see's:





Har ni missat Harry Potter and the Order of the Pheonix? Don't worry, här är en sammanfattning:

Och nu till någonting lite mer seriöst. Alltså, faktiskt. Eller seriöst kanske det inte är, men coolt som attans:




Kan ju även medela att jag har varit i Stenungsund idag och där införskaffades Desperat Housewives säsong 3 och en gå-ut-med-kompisar-klädsel:

(ursäkta kvaliten)

Och nu ska jag packa in håret, gå på toa, duscha och sedan cykla ner till Moa där Lisa, Cornelius och Emma väntar. XOXO

Kommentarer
Postat av: Carrotastic

Jag måste vara skadad på riktigt eller något, för varje gång jag kollar på någon video därifrån (sista videon med Sthlm tributen) så får jag alltid rysningar och ståpäls över hela kroppen, kommer sedan i chocktillstånd och börjar gråta. Allting bara bubblar upp inombords. På något sätt är det där sjukt överväldigande för mig ._.

2009-07-27 @ 20:07:38
URL: http://carrotastics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0