Magont

Hallådär! Nu sitter jag med ont i magen efter att ha tryckt i mig två misslyckade omeletter. Gårdagens blev perfekt, men dessa lyckades jag inte alls med. Tror dessutom att jag tog för mycket cayenpeppar, för det sved nått så in i på mina läppar förut. 

Igår på kvällen så var jag hemma hos Mria och sedan Moa en stund med lite trevligt folk. Gick dock hem på tok för tidigt. Eftersom mamma är i Norge (eller nu är hon påväg hem) så har jag ingen att tjöta på om tider o.s.v. Och min pappa och tider är sannerligen ingen bra kombinikation!
Men ikväll är mammi hemma och ni får hålla tummarna för mig att jag får stay a little longer at Emma J's place ikväll. Blog u later, XOXO

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

japp,, skickar det senare :P

2009-07-21 @ 14:13:58
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: JOANNA 16år- BÖRJAR LÄSA TILL SYLIST EFTER SOMMAREN

det var ju inte så bara:)

2009-07-21 @ 15:16:48
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

irreterande när maten blir misslyckad :/

öäget annars då? :)

2009-07-21 @ 21:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0