Saturday night live

Inte är det natt och jag bloggar inte live, men lördag är det allt! Och jag har riktigt tråkigt ska ni veta. Vad har ni för er? Marstrand för hela pengen, eller va? Själv sitter jag här och diggar till ''(Stop) The love you save'' med Jacksons 5:


 
Den är bara så härlig och fastnar på hjärnan direkt!

Jag var ju som sagt i Skärhamn, på Nya närmare bestämt, en sväng förut. Jag till och med badade och usch, vilket skabbigt vatten! Alltså, det var ju härligt varmt och gött i vattnet oså, men herregud säger jag bara! Det låg ju en halv slog i vattnet. Minst! Tång och äckligt sjögräs överallt. Uh, aldrig mer säger jag bara. Eller bara ett dopp i sådana fall, inget snuskigt långsim som denna gången, inte!
Men jag lovade er ju att ta med mig kameran, and a promie is a promise så såklart tryckte jag ner den med i väskan bland badkläder och annat innan jag åkte bort. Dock stannade jag bara i en och en halv timme och var väldigt opepp, men here they come:

Frida och Love schteekte som bara den med kokosolja och brillerna på plats!


Evelina, Frida och Love


Evelina a.k.a. Biffen posa järnet!

Men nu blir det till att plocka undan disken (som om jag inte har plockat undan disk nog under två veckor nu) innan jag går upp och letar efter lite Jackson musik på datan där. Blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0