Sommarlov - på riktigt

God morgon på er! Eller ja, god och god. Jag blev väckt utav telefonen för lite drygt tre timmar sedan, för då jag är ensam hemma var det ingen som svarade. Så när jag väl svarade la personen på. Alltså man orkar ju inte! Ingen bra start på dagen alls.
Men jag har äntligen sommarlov på riktigt, vilket är härligt! Känns dock som att jag ska till jobbet nästa vecka också, men det ska jag absolut inte. Tar mig inte ens dit om jag så tvingas med våld. Haha!

Harry Potter nästa vecka. Världspremiär på onsdag för att vara exakt. Och jag har ingen att gå med. Which sucks! Så om du känner dig träffat, hör av dig och gå med mig, tack!
Tänkte färska upp era minnen lite, och langar en bild ifrån varje film:


Harry Potter och De vise sten


Harry Potter och Hemligheternas kammare


Harry Potter och fången från Azkaban


Harry Potter och Den flammande bägaren


Harry Potter och Fenixordern

Min första kväll som icke-jobbande (=igår) spenderade jag med mamma och pappa, pinsamt nog. Men vi tittade på Changelin, vilket jag är glad för, det var nog den bästa filmen jag sett på länge. Trots sina sega 2 timmar och 16 minuter var den värd varje sekund.
Nu blir det till att kolla på Wildchild, och efter det får jag väl tvinga mig själv att städa rummet. Men med Michael Jackson i högtalarna så ska det nog inte vara några problem ;-) Blog u later, XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0