Nationalday of the U S and A

Hej på er där ute. Bara jag som sitter inne just nu eller? Men jag ska faktikst gå ut. Klockan tre.


Gårdagens eftermiddag och kväll spenderade jag hemma hos Mria. Hon fyllde nämligen år! Först så var det bara vi tjejer (jag, Maria, Lisa, Moa, Nina, Emma & Alice) och då bjöds det på tacopaj! Mh mmh, det är nog det godast som finns. Egentligen. När vi hade ätit klart och började få lite sådär lagom långtråkit så kom Carl, Mathias, Fabian, Mathias, Robin, Amanda, Christian, Robin och även Anna och Caroline tittade förbi en sväng ;-) Det var riktigt trevligt att bara sitta och umgås med lite gamalt folk. Det är nog egentligen det absolut bästa med sommarloven; att man träffar så mycket olika folk, av så olika anledningar. Jag fick mig även en snabbträff med Oskar, Viktor, Douglas och Rasmus innan kvällen tog slut och jag cyklade hem. Men tack för igår, alla!


Sitter just nu och borde verkligen redigera lite bilder, eller varför inte göra en header. Men seg som jag är så orkar jag inte. Det enda jag är pepp på just nu är stranden. Och om två timmar är jag där - stor plus. Någonting som är minus är att just nu så ser det ut som att jag skall spendera min dag på Nya i Skärhamn. Inte gött! Jag får väl tvinga mig till ett dopp bara för att... Men en plus-grej till är att jag tar med mig kameran, and that's a promise! XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0