Uppdate från helgen

Hej igen på er! Jag tänkte snart gå och klä på mig, men först är jag ju tvungen till att uppdatera er vad jag har gjort i helgen. I fredags blev det ju, som sagt, att se på Changelin. Någon mer som har sett den? Vad tyckte ni i så fall? För lång? Själv tyckte jag att den var värd varenda minut, även om den var lite seg i början.
Lördagen då.. Det blev en film även här (Wildchild), men på kvällen bjöd Melinda bort mig till Skärhamn och jag hade en riktigt trevlig kväll.

Med Jackson på och volymen i botten - kan det bli bättre?

Och igår blev det till att cykla till Bleket, ett besök hos mormor och så ett besök på kyrkogården med mamma, innan jag intog tv soffan och Privileged. Hallå, Megan är ju bara pinsam?!! Avslutade kvällen gjorde jag med mamma, pappa och Valkyria. Den var bra, men helt under förväntningarna.
Hur har eran helg varit? Gjort något speciellt trots det dåliga vädret?
Blog u later, XOXO

Kommentarer
Postat av: Carrotastic

Nice headern blev med bilderna, Linnéa! :) Hur fixar man det?

2009-07-13 @ 16:07:22
URL: http://carrotastics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0