Bilder från gårdagen

God, regnig, eftermiddag på er! Jag börjar pang på med svaret på gårdagens fråga: ''det är inte "All page hits" du ska kolla på utan "Unique page hits". SORRY! ;)''. Så dumt, säger jag bara! Så nu känner jag mig lite lighfghdf, men jag får väl fortsätta blogga ändå. Någon dag ska det väl vara 166 stycken som läser min blogg, minst, dagligen.

Gårdagen spenderade jag först på stranden med Lisa, Emma, Melinda, Mria, Frida, Evelina och Rebecca (bilder här nedanför) och på kvällen höll jag hus hos Mria med en massa goa människor. Tack för dagen, hörrni!

Evelina a.k.a. Biffen


Frida, Evelina


Nina och Melinda schteekte på som bara den!


Melinda, jag


Nina snyggast på ön!

Och nu tänkte jag glida in i köket och på något konstigt vänster få ner två panodil mellan mina enorma halsmandlar. Inte att rekomendera! Blog u later, XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0