Header

Halloj där! Jag svalde nyss en halv grahamspankaka med färska jordgubbar på - det fick bli min energiåterhämtare. Kom, för ungefär en och en halv timme sedan, hem ifrån Skärhamn dit jag cyklade med mammi. Hon skulle till jobbet, och jag till Larsen för att köpa glass av Frida. Och oj, vilken glass se'n! Mjukglass med chockladsås tog jag - varför jag tog mjukglass vet jag dock inte, är inte ett stort fan av det, men gott var'e - och det var ungefär lika mycket chockladsås som det var mjukglass vill jag lova :-) Men jag är lika glad för det! Om inte gladare, haha!

I förmiddags provade jag för första gången min inpackning som införskaffades förra måndagen - nämnde det redan då. Och den är sannerligen att rekomendera! Luktar gott gör den också - kan det bli bättre?

För 95 svenska riksdaler blir den din!
Köpt på Kicks

Ikväll funderar jag på att göra plättar. Mamma och Pappa köpte nämligen en plättlagg i lördags då dem var ute på tur. Någon som har ett bra recept? Behöver även ett recept på annanaskaka (inte paj!!!) - någon där ute som har det? Bakade nämligen en annanskaka som blev helt underbar, förra veckan på jobbet, men hade tyvärr inte tid att skriva upp receptet. Besvikelse, besvikelse!

Fick även en komentar ang. headern:

Tack :-) Tjaa, för bildhopsättningen gick jag faktiskt på en internettsida, man kan ju även göra det i Photoshop eller dylik, men tycker den sida är lättare. Den är till och med gratis - till viss del. Men jag har inte betalt någonting för det i varje fall.
Och sedan så gick jag in på bloggen, laddade upp bilden som vanliget (inte i ett inlägg allts), klickade på den och kopierade 'adress-fältet' som då kom upp, gick in på design, redigera stilmall och scrollade ned till '#header' där jag klistrade in 'adress-fältet' - simpelt, eller hur?

Såhär ska det se ut när ni har hittat rätt!

Det enda svåra är att få bilden i rätt storlek (pröva bredd 600-800) och på rätt plats - men har ni kommit så långt, så märker ni hur man ska göra. Det är ju bara att prova sig fram, eller hur?
Vet inte riktigt vilket av dessa svaren du sökte, but here you got 'em bouth ;-) Blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0