3/15 dagar avklarade...

...på mitt sommarjobb. Och dagen har varit fantastisk! Även fast det bara var jag, Carl-Johan (C-L) och Alexandra (A). Trodde att det skulle bli görmycket att göra, men de första två timmarna så var det faktiskt riktigt lugnt - alldeles för lugnt, men anyway... Jag och C-L bakade då banankaka, och trots att den inte smakade så mycket banan så var den god. Har dock inte receptet nu, men ska försöka få tag på det, någon av de kvarvarande tolv dagarna (för det är bara tolv!!). Sedan så gick han vid halv ett och då bakade jag chockladkaka som jag inte fick smakat på, men smeten var ju smaskens så det bådade ju gott ;-)
Sedan blev det till att diska. Tiden gick och jag bara diskade och diskade, och tiden gick och jag diskade säkert allt tjugo gånger p.g.a. det satt fast så hårt. Riktigt jobbid när det var ju 100 + i rummet, jeses vilken varm dag säger jag bara! Tack och lov att det snart är fredag eftermiddag och dagen efter är en lördag och jag är ledig, ledig, ledig. Och nästa vecka jobbar jag tidigt (8:30-12:30). Sola och bada med mig då? Jatack!

By the way, så fick jag tillbaka min efterlängtade iPod idag. Eller ja, jag fick en ny för den andre gick inte att laga. Min tredje nudå, känns lite pinsamt. Men det jag vill komma fram till är att jag kan spela musik på den högt och det är schteek.
Någonting som är ännu mera schteek är att klockan är åtta och det är fortfarande varmt ute, så nu tänkte jag gå ut och sätta mig en sväng. XOXO

Kommentarer
Postat av: Gun

Härliga tider, underbara tider Linné! Jobba på du, sen kan du komma till mej och jobba lite med städning och annat smått och gott :o)

Kram från Mostr G.P

2009-06-25 @ 12:09:59
Postat av: Gun

Du har väl hört att Mickel Jacson är död! En musikepok har gått i jorden.

Ha en fin dag.

Kramar.

2009-06-26 @ 07:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0