I don't want candy

Hej på er! Hur har ni det där ute i blåsten? Jag hade ju tänkt cykla varje dag för att värma upp mig tills på måndag. Men jag tror jag skippar det idag alltså! Inte värt det! Igår tog det en timme att cykla runt, och jag var anfådd som bara den efteråt - hur blir det då idag liksom?
Sitter just nu och äter kall havregrynsgröt, och det är precis lika äckligt som det låter. Men what you got to do is what you got to do. Igår tryckte jag nämligen i mig mängder med kakor och bullar. Och chocklad på det! Fatta jag hade ont i magen eller! Så imorgon åt jag upp resten av chockladen som jag hade kvar - bara för att - men nu är det godisförbud på mig resten utav sommaren, det är ju ett som är säkert. Och egentligen, godis är inte så himla gott. Innerst inne i varje fall.
Dock så står det ett kakpacket mitt i köket men Brago i (som är bra go, hehehe) men jag har lovat mig själv att inte äta en endaste av de kakorna idag. Är de kvar i morgon så kanske, men icke idag.

Gårdagen hos Moa var hur mysig som helst. Lisa, Nina, Maria, Mathias, Emil och Emil tittade också förbi - vilket gjorde dagen ännu bättre. Och idag ska jag antagligen vara med Frida. Men först så ska jag ladda in musik på min MP3, XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0