Midsommaroutfit?

Tjabba, tjena, hallå! Vad gör ni där ute? Jag är inloggad på msn och det är inte många med mig. Trodde faktikst alla skulle sitta vid datorn en dag som denna. Med tanke på vädret alltså. För det är verkligen inte gött! Jag promenerade ner till affären förut (stället för att cykla runt Kuballe) och det blåser ju inte lite om man säger så. Sjukt mycket folk var det i affären också, antar att det är där ni håller hus idag.

Midsommarkläder alltså... Tittade just vädret och det ska bli regn, regn och åter regn imorgon. Kul! Verkligen kul. Jag som hade planerat att ha min klänning som jag hade på mig i måndags:

Men det blir ju påtok för kallt. Mitt andra alternativ var väl dendär rödavitrandiga tröjan som jag köpte i lördags. Den, linne och ett par taights till hade inte vart fel. Dock känns det väldigt underklätt för att fira midsommar i.
Det enda jag vet just nu är att jag ska ha en inbakad fläta i luggen, och jag skulle hemskt gärna vilja ha en midsommarkrans. Fast det är förståss för känslans skull. Resten har jag ingen aning om! Vi får väl helt enkelt se imorgon. Blog u later, XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0