Min sista helg i frihet

Hej, hej hemskt mycket hej! Hur mår ni efter gårdagen? Tror att midsommar tröttar ut oss alla! Vad hade ni för er, fresten? Själv spenderade jag min kväll/natt hos Jenny med en massa härligt folk och hade det verkligen trevligt! Tack för det, hörrni :-)
Även torsdag kväll var jag hos Jenny, som flyttat hemifrån. Visst, det är bara fem meter från hennes föräldrars hus och på samma tomt. Men oh, så avundsjuk jag är! Verkar så sjukt mysigt och jag hade inte bangat det en sekund vill jag lova.

Min förmiddag spenderade jag med Katrin, Frida och Evelina och vi fick tryckt i oss både pizza och glass innan vi drog med oss Alexander, Andre, Johan och Erik och tittade på medans Evelina, Andre och Alexander badade. Väldigt trevligt det också, och jag ska snart pilla mig iväg till dem igen.

Nu har jag insett att detta är min sista helg i frihet. I varje fall på tre veckor. Jag ska nämligen feriajobba (=jobba genom skolan, 25 timmar på 3 veckor). Inte världsbästa betalningen, men jag är nöjd. Och jag förstår att jag absolut inte kan få så lite sömn som inatt. Som om jag nånsin borde få det? Sjukt trött är jag i varje fall! Egentligen skulle jag bara vilja gå och lägga mig och inte vakna föräns på mån. klockan sex - men jag är ju trots allt inte 85. XOXO


Kommentarer
Postat av: Carrotastic

Vart ska du jobba någonstans? :)

2009-06-21 @ 00:33:36
Postat av: Indra

Hej på dig! Tack för dina gulliga ord. :-D Jag har bloggat i ca fyra år, men bloggen har ju förändrats och utvecklats under åren. Lite mer arbetad idag än när jag började om man säger så. ;-)

Kul att du gillade den i allafall. =))



Hoppas du får en fin sista dag i friheten. s

Må så gott! //Indra



2009-06-21 @ 10:24:46
URL: http://cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0