Staden som aldrig sover, typ

God kväll! Sitter här på vandrarhemmet och är sådär lagom trött! Diggar med till Magnus Ugglas version av Häng med på party gör jag också. Riktigt gött :-) Borde egentligen gå över till rummet brevid och Fredik, Frida, Lisa, Anna, Jesper och Anton - eller varför inte sova - men käde att jag var sugen på att skriva lite.
Förut var vi ju, som sagt, på Cosmonova - och jag körde på jeans, för er information, haha. Sedan gick jag och träffade min syster M och de var riktigt nice, har saknat henne må jag säga. Hon pluggar här i Stockholm serrni! Vi åt pasta och oxfile på en italiensk resturang och käkade Ben&Jerry's kulglass till efterrätt! Tre kulor kostade dock 45 :- men det är ändå värt det! Måste bara visa dom andra detta fynd imorgon!
Då ska vi även till Vasa- och Musikmuséet, och jag, with a few others, ska till Grönan. Det är ju bara ett måste - vilket väder det än är. Blå tåget och Lustiga huset i mitt hjärta. Och den där virvelvinden med!

Nu kom Frida tillbaka ifrån Seven eleven och berättade om några riktigt 'trevliga' italienare, so got to go ;-) XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0