TV-update ifrån igår

Tittade ni på TV igårkväll eller? Själv tittade jag ju på Priviliged och Gordon Ramsey - mums! I den förstnämna serien så hoppas jag sannerligen att systrarna kommer komma överens med Megan, men mest utav allt så hoppas jag att Megan och Lily blir vänner - och det snart. Dom är ju trots allt systrar. Fast iförsig så lär det bli mer intriger om de är ovänner... Vad tycker ni? Oså i det sistnämnda så lagade dom bl.a. hallonsuffle. Vilket påminde mig om hur längesedan det faktiskt var sedan jag lagade mat. Någonting som jag måste förändra snarast möjligt!
Då reklamen kom var det, för tusende gången, dax för Burger King-reklamen. Jag vet inte om jag har nämt detta förr, men gud va dålig den är! Seriöst, det är inte ens billigt! Visst, köper du en hel meny så är det absolut billigare än McDonalds t.ex., men en enkel hamburgare är typ tre gånger så dyrt. Förvisso så är den också tre gånger så god, men det nämns ju inte i reklamen.
Ännu en reklam som jag stör mig på är reklamen till Filip och Fredriks Boston Tea party - tror jag att det är, kan va nått annat med dom - och så pratar dom om att gamla favoriter ska komma dit, bl.a. Patrik Sjöberg. Var det inte hans som knarkade, eller är jag helt ute och cyklar? Hur sjutton kan dom kalla honom för favorit?!

Hörrni hörrni, headern är på g - för er som undrar. Och medans ni sitter där och vet det nu, så vill jag gärna sitta här och veta vilken text-typ som var bäst, den har jag nu (Tahoma) eller den jag hade innan (Book Antuiqe)? Medans ni funderar på det så kan ni få tre utav Moas bilder ifrån skolavslutningen - bättre sent än aldrig för er som inte har http://www.facebook.com/:


Nina, http://wibby.blogg.se/, http://evelinaaberndtsson.blogg.se/ och jag


Jenny, Frida och jag


Anna, jag och Rasmus

Kommentarer
Postat av: Carrotastic

We want the other textstilen yes :D

2009-06-22 @ 19:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0