Söndag eftermiddag, solen skiner och jag ska inte till skolan imorgon - can life get any better?

Hallå alla schtekare! Det är söndag eftermiddag, solen skiner och jag ska inte till skolan imorgon! Härligt :-D Fast samtidigt är det väl ungefär nu som jag verkligen har fattat att jag faktikst inte ska till skolan imorgon. Att jag aldrig kommer att träffa dem som går i 9b1 mer. Inte på samma sätt åtminsotnde. Jag ska såklart hålla kontakten med Frida, Moa och Anna - that's for sure. Och Lisa slipper jag nog inte i sista taget heller, vilket jag bara är nöjd över. Känns dock som att dem andra redan är lite borttappade. Men jag ska lova mig själv att en gång i veckan (gärna oftare) höra av mig till Jesper, Fredrik och Anton. Och om inte annat så kommer jag och hälsar på er på UCT - ni lär alltså inte slippa mig så lätt, haha.

Gårdagens eftermiddag/kväll spenderade jag faktikst inte med Frida and the rest of the gang utan framför TV:n med Peter Griffin och 'När Harry mötte Sally'. Filmen var väl sisådär alltså, men var ju bara tvungen att se den då jag har hört talas om den och den verkar hur romantiskt som helt. Och visst var den väl romantiskt - men bra? Njaa, jag vet inte.
Peter Griffin å andra vidan var hur bra som helst! Men som om det var en nyhet?


Till frukost blev det grillat (eller ja, frukost och frukost - klockan närmade sig 2) vilket jag totalgillade! ICA Nordeviks potatissallad kan numera göra min dag! Trodde inte ens att jag gillade potatissallad, men sedan balen var - ungefär - så kan jag bli sugen på det bara sådär.

Nu tänkte jag pilla mig ut i köket för att ta ett glas cider, för de nästkommande tre veckorna ska jag vara nyttigt, nyttig och åter nyttig (det betyder mer om man avslöjar det för någon/några). Så det blir er uppgift att hålla koll på mig, typ.
Och jag håller koll för er: missa inte Privileged nu ikväll klockan sju!
 
Snyggaste tvillingarna sedan Brandon och Brenda Walsh, eller vad säger ni?

Ikväll blir det tyvärr ingen film för min del, så jag nöjer mig med att dregla över Gordon Ramsey, hans mat och matkunskaper klockan åtta på kanal 5. Blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0