Helgsammanfattning

Hallå där! Paus i TV tittandet för min del, how about you? Och på tal om paus, vem har sett den nya Burger King reklamen? Harre, säger jag bara..

Tittade ni på Privileged, eller? Jag tror absolut att det kan bli en av mina favoritserier, lite smådåligt bara att det sänd under sommaren - jag menar hallå, vem hinner kolla på TV då? Jag, uppenbarligen.. Haha. Men vad tyckte ni om det? Någon favorit än så länge? Och är det bara jag som känner igen hon som spelar Megan?

Tänkte även medela att ikväll tar kör jag på ett fotbad, sedan smörjer jag in mina fötter i en fet kräm och badpulver (fråga inte, det ska tydligen vara bra), klär på mig ett par bomullsocker och går och lägger mig.

Och, innan jag glömmer det, skrev ju att http://hennesdanssteg.blogg.se/ var en klass för sig. Och på det posetiva planet, absolut!

Men nu har jag tänkt att berätta om min helg för er: fredagen spenderades med halva Tjörn hemma hos CH (partykungen här i Rönnäng), där jag träffade lite nya människor - tack för kvällen hörrni! Blev ju rätt vilt, men polisen kom inte (som den brukar göra på de flesta festerna vi tjörnbor har/är på - fast det var kanske ett tag sedan sist?).
Lördagen däremot blev mycket lugnare. Började med att jag åkte med mammi och pappi in till Stenungsund för att kika på en uppvisning av Sjöräddningen:
     

Jag köpte öven en efterlängtat Chocklad Frapiono, välbehövda hårband och spännen, nio nya örhängen (har redan nio stycken innan, i samma modell, och funderar på att köpe de nio andra som finns - if that maked any sense) och en utav de görsnygga randiga tröjorna - som finns på H&M och Gina Tricot - som alla har:



Åt även på McDonalds och beställde en utav dedär nya salladerna, och jag väntar fort. på andra halvan, haha. Shit, vilken liten säger jag bara. Men den var god, så jag får väl vara glad för det.
Efter Stenungsund bar det av mot Tjörn igen och det blev ett besök hos min moster och hennes underbaring till hund också:




På kvällen var jag, Frida, katrin, jenny och Emelie ute i Rönnäng och gjorde gatorna osäkra! Träffade en del folk under kvällens gång som hjälpte till, men dom om dem :-)
Och idag har jag bara försökt att bli av min solrand som jag fick i Norge (=den borde vara borta nu) men tror icke att jag har lyckats. Var även och köpte K-special och äpplemos med pappa, så nästa vecka ska här ätas flingor och havregrynsgröt kan jag lova! Inte tillsammans, tack och lov. Tänkte även cykla en sväng runt Kuballe varje dag kommande vecka, måste nämligen värma upp mig lite inför de tre veckorna efter Midsommar - jag ska jobba i Skärhamn och har planerat att cykla hem/dit.

Men nu måste jag kila iväg och steka Falafel, XOXO

Kommentarer
Postat av: Gun

Tack goa Du för att du kom. Ja visst är han fin Herr Pettersson? :o) Ss snart igen hoppas jag. PK M G

2009-06-18 @ 11:06:27
Postat av: Anonym

M G? Den var ny :-)

2009-06-18 @ 11:56:36
URL: http://ltallvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0