Värmen is incoming!

Hej hej där ute i solen! Erkänn är det härligt att värmen äntligen tittat förbi? :-D Dock så ska det bli regn på midsommar vilket är det sämsta på länge. Har solat en stund idag med Moa och hennes lillasyster Anna, känner att jag redan bränt mig i ansiktet. Inte gött de heller alltså! Ska jag hålla på såhär kommer jag se ut som en kräfta på fredag. Och det vill vi ju inte!
Gårdagen spenderades med Anna och Robin i Skärhamn. Jag hade tänkt bada men eftersom världens vind kom på besök så sket det sig. Så vi promenerade runt och mötte bl.a. Frida, Fredrik och Alice - de va nice. Har kommit fram till att jag förmodligen inte kommer tappa kontakten sådär jättemycket med my old clasmates - vi bor ju trots allt på Tjörn liksom.
Kvällen avslutades med Desperet Houswifes. Och oj vilket avsnitt sedan! Två timmar dessutom, inte varje dag det, inte. Jag blev hur rädd som helst i slutet, tänk om MJ faktikst hade dött. Uh. Men det fanns trots allt lite gott i David - mot all förmodan. Slutet då, vem gifte sig Mike med egentligen? Jag tror absolut att det var Susan :-) Eller jag hoppas det åtminstonde!
Men nu får jag gå ut och till köket med Moa, vi ska nog käka kycklig. Blog u later. XOXO

Kommentarer
Postat av: Gun

Du är helt underbar min goa systerdotter. Det är så roligt att läsa din blogg. Jag får mej några goa skatt och många tänkvärda tankar. Fortsätt så!

Kramar från M Gun. :))

2009-06-18 @ 11:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0