Det märks att sommarlovet är på G

Idag tänkte jag börja med ett låttips: Almost Lover med sångaren(/bandet) A Fine Frenzy. Är inte så insatt i dem som sjunger men just denna låten är grym! Vet dock inte om de finns på Spotify men på http://www.youtube.com/ är det säkert. Jag har nämligen inte Spotify - håller med gaybloggen.com (Amir) - vad är meningen? Jag kan ju ändå inte lyssna på't på min iPod, då kan jag ju likaväl lyssna på radio. Och ang. min iPod - när den ändå är uppe som samtalsämne liksom - mamma har hittat försäkringen så mammi/pappi lämnar nog in den på tors. Känns gött!

Dagen till ära så hade jag sovmorgon tills halvtio, vilket betyder att jag kunde sova en timme längre. Och det var mig en välbehövd timme kan jag lugn säga! Men så när jag väl hade vaknat, klätt på mig och var påväg till skolan så är det ju bra väder ute också! Hur härligt är inte det liksom? Och jag och Frida som skulle sitta i cafféet - därav sovmorgonen - satt ute hela dagen. = jag har nya fräknar på min näsa! Åh, så somrig jag känner mig! Kunde dock behövt lite brunare ben, men man får väl vara nöjd med vad man får I guess. Slutade klockan ett gjorde vi också - kunde knappt bli bättre!
Eller jo, det är Desperet Houswifes ikväll! Någon som vet om det är sista avsnittet för sesången? Var ju nämligen det med Gossip Girl i sön. Men OJ vilket sista avsnitt sen. Lika bra som alltid, eller vad säger ni?

Och hörrni, alla nionde klassare, är det bara jag som är spänd tills på mån. eller? Och ang. det, är det någon som egentligen vet varför vi slutar på mån. och inte på fre.? Rebecca att det var för att vi ungdomar inte skulle festa/dricka på kvällen (men det är faktikst sommarlov och då är ju varje dag som fredag - så vad rör det oss liksom?) medans Ida sa att det var för att vi måste gå ett visst antal timmar i skolan. Egentligen borde Ida ha rätt, tycker man ju då, men minns jag saken rätt så slutar väl Häggvall på fre. (vilket resulterar i att Rebecca har rätt?)? Eller är jag helt ute och cyklar nu?

Men nu ska jag i varje fall göra ett besök på ovanvåningen innan jag drar ut på min efterlängtade promenix. XOXO


Kommentarer
Postat av: mariha!

man måste gå ett visst antal timmar i skolan, det är därför ni slutar på en måndag. och att häggvall slutar på fredag kan vara för att ni har haft en lovdag mer eller liknande. hahah jag är bara bäst.

2009-06-09 @ 16:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0