Fullt upp.

Hallelujah! Äntligen har jag tid med lite dator. He-he. 
I måndags blev det klänningletande i Kungsbacka och på Ademarks - tyvärr hittade jag ingenting.. Blev bara vääldigt sugen på att fika inom en snar framtid, vilka är på?

Igår så blev det träning och Desperet Houswifes. Shit! Kärlek till den som gör denna serie må jag säga! Underbar! Dock, efterssom jag är så otroligt lättskrämd, fick jag lite svårt att sova då Dave pratade med den där mystiska kvinnan och hennes son.. Men Anna har kommit på det; förmodligen så är det dem som Mike Delfino körde på en gång, där alldeles innan 'fem år senare'. Men det återstår att se. Jag längtar i jalle fall redan till nästa tisdag!





Och så idag så blev de håltimme i skolan. Då åkte jag med Moa hem och åt gö'go pudding, lyssnade på Plättlaggen (rekomenderas!) och Moa cuttade lite short.
Sedan bakade jag bröd - dock utan Måns, Sebastian och Alexander som svek mig och var smarta på Schalmers - men jag klarade mig finfint med Marika, Hasib, John, Truls och lite David.
Sedan vandrade jag hem, med lite sällskap utav Moa & Laban, och käkade lättsaltat långa - mums! Och så bar det av till Träningskliniken och spinning! Riktigt gött, behövligt och skall absolut göras igen nästa ons. Kanske även ska köra på coren som är efter då..
Men nåväl, nu är det Grey's om 10 röda sen så blir det sängen vill jag lova! Härligt! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0