Finaldax!

 

Hejj alla ni, schteekare! Hur e leget?
Har nyss ätit Taco Fieste ifrån Felix - rekomenderas! Försöker även läsa på eng. läxa som är tills på tis, men kännde att lite bloggande var på sin plats istället.
Snart blir det till att cykla iväg till Skärhamn för att gå på kalas, jag gillar! Speciellt cyklingen :) Vädret är ju kanon - kan knappt bli bättre. Ge mig en Pepsi och ingen motvind sen så är min dag gjord! Typ.
Ikväll då? Vad har ni för er? Själv tänkte jag övertala mammi att köpa nått gott - räkmacka exempelvis - lite chips och dipp kanske och titta på Melodifestivalen ihop med henne. Faktiskt.
Måste tacka för gårdagen när jag ändå har det på minnet!

Men nu skall jag gå och göra mig iordning, sen blir det till att trampa iväg! Ses vi på vägarna, måntro? XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0