God morning

Guten morgen allensammen! Wie gehts?
Detta med språk är väl kjempe morsomt - vad läser/läste ni för språk i skolan?

Måste börja med att be er om en tjänst, påminn mig om att jag ska skriva packlista till Stockholms-resan nästa vecka! Very inportent, indeed!
Kan även påminna att det är Grey's ikväll, inte riktigt lika inportent, men ändå.

Gårdagen spenderades med Moa, Nina, Emil och Mria - de va mys! Jag, Moa och Nina tittade på slutet på Desaster Movie (rekomenderas) och början på 10 orsaker att hata dig (rekomenderas sådär lagom).
På hemkunskapen i skolan gjorde vi vegitariska creps och ja, ni ska få receptet sedan (you want it, trust me).

Men nu måste jag dock göra mig iordning för skolan - and it sucks. Blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0