Inte min dag, idag

Idag är jag sur, och då menar jag sur! Kan ju lova att min gravida religionslärare inte gjorde saken bättre heller!

Nu skall jag snart äta, var bara tvungen att ändra lite på mitt Jehovas vittnen-arbete först - då det inte var tillräkligt tydligt. Men hallå?!? Det var tydligt! Man orkar ju inte alltså. Vad jag egentligen borde göra är att dra täcket över huvudet och inte vakna föräns imorgon vid 20:55 då Desperet Houswifes börjar.
Får väl glädja mig med att Jesper kommer hem från Norge imorgon och att jag själv drar dit på fre.
Fast idag är idag och efter maten så måste jag läsa på eng. som är tills imorgon, och tills på ons. så är det religion och fre. 29/5 är det tyska som gäller. Kul!
By the way, 29/5 påminde mig om slutet på denna månaden då det är mors dag. Vad köper ni till era mammor?! Speciellt till som som inte önskar sig någonting...



Dagen shuttablöh är väl att Miley Cyrus har kallats fet. Alltså man orkar ju inte... Så undrar folk vart alla dessa size zero-ideal kommer ifrån.
Jag säger bara; gå och käka en godis eller två - det gjorde jag precis. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0