Ledig mån.

Hej där ute :-) Vaknade just nu och sitter och lyssnar på Veronica M. och äter på en jordgubb och hallon yoghurt från Valio. Den är att rekomendera! Finns också med citronsmak, som står i kylen, men jag vet inte om jag törs smaka..
Vad har ni själva för er?

Måste bara börja med att tacka för i lör. En riktigt lyckad dag - från början till slut.
Jag, mamma och K körde upp till hamnen i Göteborg, blev insläppta och åkte med nån vakt till båten. Och ja, jag var faktikst lite rädd med alla truckas osånt. Pinsamt, indeed. Så kom vi på båten, oså när vi gått ombord så var vi tvunga att skriva våra namn, pga säkerheten. Världens sötaste filipinare tog våra namn! Åh, säger jag bara. Nån som har sett 50 first dates? Ni som har det: nivet kocken i cafeet, dom var görlika! Fast denne var smalare.
Men i jalle fall, så satt vi och prata, pratade och pratade med pappi. Görmysigt var det och jag har sanerligen saknat honom! Uh. Men nu kommer han ju snart hem; mitten på juni, drygt en månad kvar. Vi åt även middag, som var otroligt mums - kocken är lika bra som utlovat - och Tiramisu. Vilket inte var lika gott som utlovat, jag gav min till K istället.



Sen när vi kom hem så körde mammi bort mig till Moa som var med Sanne bl.a. hemma hos Mattson. Var där ett bra tag och sen gick allesammans hem till Rikard. Trevligt som bara den!

Gårdagen spenderades med Frida, Anna, Alice, Rebecca, Mria, Christian och lite Christopher. Mycket trevligt!
Så idag då, nu blir det till att göra klart mitt religionsarbete, sen gå ner till affären och köpa potatis och dill, ska göra mat till mammi och sist men inte minns spinning! Och en välbehövd sådann! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0