Linnéa har nyss kommit på att hon ska till Stockholm nästa vecka

Och ja, rubriken förvånar mig med. Men det är sant och det är gött!


             
           
Börjar med lite bilder ifrån Kragerö, Norge.

Var, som sagt, på gymmet nu i eftermiddag med jag gick aldrig på spinningen - utan pumpa på i gymmet istället. Och lika gött var väl det. Så påvägen hem så såg jag en look-a-like Wallenius Wilhelmsen-båt och fick såndär sakna-pappa-känsla. Uh, I miss him. Men snart, som jag har fattat på mamma, så kommer han hem. Gött för mig!
Har kommit på att jag borde utöka mitt ordföråd, jag vet.

Har även kommit fram till att jag, när det är typ tre veckor kvar i skolan, ska börja äta frukost! Eller jag ska börja på min strika diet igen:
06:45-07:00/08:00 = yoghurt eller K special.
Lunch, middag.
Kvällsmat = kanelhavregrynsgröt eller K special.
Vilket faktikst är gott, och nu tänker jag ge er receptet så att ni alla kan prova och få bevisat att jag har rätt (H)
Först tar ni bara och gör vanlig havregrynsgröt (1 dl havregryn, 2,5 dl vatten, 1 nypa salt) och sen tillsätter ni 1 msk kanel och 1 tsk socker. Och koka precis som vanligt i tre min. och servera till milk. Går även finfint att lägga på en klick äpplemos när den är klar - och din kväll är räddad! Eller i varje fall ditt sockerbehov. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0