Namnsdagsbarn

Alltså hallå, vem orkar med Färjan-Håkan?!? Ge mig ett namn! Han är känd för att jobba ombord på ett färja, ojj. Som om han vore den enda.. Det är patetiskt nog att göra serie av en Färja, ännu mer patetiskt att killen för en blogg på http://www.kanal5.se/ och det patetiskste (vilket inte är ett ord, jag vet) av allt, det är att dom gör en Färjan 2. Man orkar ju inte!
Men, anledningen till att jag egentligen var inne på sidan var för att checka läget om Desperet Houswifes. Vem är inte nyfiken på detta drama? Veckans höjdpunkt, måste jag erkänna! Speciellt gårdagsens avsnitt! Hallå, säger jag bara. Stackars Edie.. Alomost min favorti! Efter Bree då ;)




Dagen spenderades inne i Stenungsund med Moa. Tack för det! Två tröjor och ett par efterlängtade strumpor införskaffades. Vad har ni för er i helgen? XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0