Tors. em.




Hej du glade! Hur är det med er, i blåsten?

Svenska-provet är avklarat och det känns gött, tror även att det gick pretty well.
Fick reda på mitt fysiks-provs resultat - som vi för övrigt gjorde förra veckan - VG, feels good!
Är även godkänd i matten. Och dessa två resultat firade jag och mamma med att äta på Hotell Nordeviks idag. En lövbiff som uppskattades, så att säga! 
I helgen har jag inte en aning om vad som händer, har ni? Ett vet jag i varje fall, och det är att jag - förhoppningsvis - ska träffa pappi på lör. vilket känns härligt! Saknar den lille parveln.
Undrar även om någon bryr sig om att M. Ugglas revy skall spelas in i Karlshamn?

Hör av er om vi har nått på g i helgen, XOXO

Kommentarer
Postat av: C O R N E L I A

Gud va fin ögonfärg du har! :)

2009-05-07 @ 18:31:15
URL: http://firstsecondthird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0