Dan före doppare dan. Typ.

Halloj alla där ute! Vad har ni för er ikväll egentligen?!? Sitter här hemma och har sjukt tråkit.. Jag menar hemma på en fre. kväll är inte topp noch precis! Men det är morgondagen, då pappi kommer till Göteborg - vilket jag säkert sagt tjugo gånger idag. Minst, haha. 13:30 hamnen utnför Torslanda! Thank god!



Idag så är det ju fredag = sovmorgon, vilket var sjukt gött! Efter en läxfylld vecka var det precis vad jag behöde. Första lektionen började med tyska, vilket börjar kännas som en onödig lektion numera.. Jag har ju inget för mig där föräns 29 maj, då det är uppsamling på starka verb. Jag har 8 stycken som jag ska kunna böja efter imperfekt, perfekt och det där andra ordet, medans Alexander - i samma grupp - har 48. Man orkar ju inte!
Sen blev det livskunskap som verkar som den alldra mest onödiga lektionen nånsin, mer än Sab egentligen. Men för första gången på ett år typ, så fick vi faktikst ut någonting av denna lektionen; typ att L inte gillar A-klassernas gruppering, att M,R&M ska ut padla i helgen och att lärarna särbehanldar inte efter kön, utan efter kunskap.
Sedan, två lektioner, en lunch och två håltimmar efter så var det Svenska-lektion som gällde. Varken jag eller Eva, läraren, var skärskilt pepp så det blev inte mycket gjort.. Men jag fick i varje fall tilbaka mitt prov från gårdagen, VG på det med. Kändes gött!
Så åkte jag hem och skulle göra kladdkaka med jordgubbar i, vilket jag tycker låter riktigt smarrigt. Men icke! Eller jag blandade sexton jordgubbar med det smälta smöret, vilket inte var någon hitt i varje fall. Uh.

Och så nu sitter jag här och borde gå upp och skriva lite på mitt religionsarbete, men vi får se. Känns lite sent att hitta på nått nu, om det alternativet hade finnuts. Men hör av er om morgondagen, tack! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0