Varje vecka är det helg!

Lördag morgon, jag har just tryckt i mig tre skivor rostbiff och ett knäckebröd med keso och paprika - mums! Vad har ni själva för er?

Saga igår blev rätt lyckat ändå. Familen utan David var ju klart bäst! Gick dit med Anna, Alice och Mathias - mysiga människor det där :-) Åt även en glass på Hamngrillen - och det får man ju göra, en gång i veckan eller så. Men måste även eillkännage att jag åt godis och går och tre chockladbitar i tors. Haha, jag har ingen disiplin på mig själv - eller vad det heter. Men jag var ju faktikst på spinning på tors. kväll (och sicken busschufför på vägen dit, sen!) och igår gick jag nästan hela vägen hem igrån skolan - men bara nästan.

Men nåväl idag är det lördag and what is up? Jag tänkte i varje fall cykla en sväng, kanske till Skärhamn - can't deside yet.
Blog u later, XOXO

''The day when you realize that there is not enough of time,
'cause you wanna live for ever.''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0