Skoldag

Hejhej! Jag kom nyss hem ifrån, en inte alltför frukstansvärd, första-skoldag-efter-lovet-dag. Dagen började med engelska prov, vilket var sådär lagom gött, men sedan rullade den på med svenska, lunch, ingen naturkunskap, framflyttad samhällskunskap och tidiga bussen. I like!
Någonting som jag tyvärr inte gillar är att jag har ont i mitt knä nu (mopedskada).. Har haft det från och till idag, men trodde att det var över nu, men icke sa Nicke! Mamma kom fram till att det kan vara p.g.a. vädret, till exempel om det blir kallare eller snö/regn. Så jag tror att det ska bli mer regn till kvällen. Får se hur bra jag kan tyda mitt lille knä..

Dagens post innehöll årets klassfoto och ensamfoton. Alltså, serri, jag fattar inte ens varför jag tar ensamfoto. Blir ju aldrig nöjd med det anyway..

Men nu tänkte jag gå in på facebook, ta bort två bilder och sedan läsa alla min tusen komentarer som jag antar att jag har fått på mina bilder ifrån Halloween. Men jag klagar inte :-) XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0