Djurplågeri

SER-I-ÖST! Är det bara jag som äcklas utav att läsa tidningen idag? Alltså, jag har ju vetat länge att det finns sjuka idioter, men SÅ HÄR sjukta idioter har jag aldrig insett att det finns.. Det jag pratar om är dendär killen som det står om i Göteborgs-Posten idag, han som har plågat en massa djur till döds. 19 djur (en hund & arton kattar, varav fem av katterna är utomlands så de räknas inte) har han erkännt. För djusplågeri kan han få högst två år, och högst ett år för ofredande - han har nämligen skickat brev till fem utav djurägarna och berättat ingående hur han plågat + dödat djuren. Lite väl lama fängelsestraff om ni frågar mig. Det hade ju inte vart så i USA, kan vi ju lugnt konstatera.. Dock lär han väl få välbehövd psykist vård, men ändå.. Läs artiklarna och tyck till själva här och här. Blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0