Trött, tröttare, Linnéa

Hej, hej, hemskt mycket hej! Jag måste bara börja detta inlägg med att berätta hur otroligt trött jag är. Det finns knappt ord för denna olidliga sömnighet som befinner sig i i hela min kropp right now. Det är galet, helt enkelt. Speciellt eftersom jag har kännt såhär hela dagen. Vill inte heller påstå att min Red Bull-lunch fick upp humöret ens lite. Återigen; galet.
Det, plus att jag har ont i magen. Man orkar helt enkelt inte - eller vad säger ni?

Ikväll har jag inte någonting alls för mig och jag gillar det. Faktiskt. Gött att bara ha en endaste dag ledig ifrån allt: skola, gym, kompisar.. No offense, men ja :-D Imorgon är det dock nya tag som gäller för då ska jag shoppa loss på Torp med mamma. Tänkte försöka få med mig två par skor hem, en-två tjocktröjor och kanske, kanske ett par byxor. Det återstår att se.. Köper ju egentligen bara Cheap Monday-jeans, men i och med att dem inte finns på Torp och jag är i behov av ett par nys jeans så hade det ju inte vart fel om jag hittade ett par, om man säger så ;-) Helst ett par slitna också. Någon som har ett tips eller två?
Och sedan på kvällen hoppas jag på någonting skojsigt att hitta på. Såklart. Ge mig gärna ett tips där med, tack. Annars får jag väl helt enkelt skicka ett mass-sms till hela kontaktlistan, det brukar ju funka ;-)

Idag i skolan 'firade' vi FN-dagen, eller hur man nu skall kalla det. Först samling i Aulan, sedan blev man indelade i grupper och fick göra någon slags 'fördoms-lek'. Sådär lagom kul, måste jag nog säga va. Efter det blev det till att gå till Aulan återigen, men denna gången för att kolla film. En fransk, en. Och egentligen var den bra med budskapet o.s.v. Dock otroligt seg och förutsägbar. Sedan så skulle man diskutera filmen och till det fick man bulle och MER. ''Skolan kostar verkligen på sig ibland.'' Efter det eländet var det dags för Aulan återigen innan man äntligen fick gå hem. Det värsta med denna dagen var inte alla diskutioner man fick genomlida, utan att dem inte tog närvaro. Helt seriöst: man orkar ju inte!



Med det sagt och dagens låt upplagd så tror jag att jag dunstar här ifrån datan nu med samma. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0