Idag

God morgon! Just nu sitter jag här och förbereder mig inför kvällen med hårinpackning och härlig musik. Dock ingen party musik, men det kan ju lätt andras på med några enkla klickningar.

Igår var jag  mitt ute i ingenstans (=Rösselvik) på fest. Det började riktigt bra, länge sen jag hade så roligt får jag nog säga. Men det dog ut rätt fort, så jag, Lisa och Rebecca drog hem vid halv tolv redan.
Aya, ikväll är det Halloween = maskerad, och jag skall vara en ängel. Lisa har en dräkt som jag kunde låna utav henne, så skall upp och prova den senare under dagen. Och om det inte passar så vet jag inte vad jag gör!
Men det är inte bara det jag skall hinna med, utan tusen saker till:
- Äta frukost
- Göra hårinpackning
- Cykla till affären 'nd bye some girlstuff
- Skala potatis
- Duscha
- Befinna mig en stund @ Moa's place
Fixa mig @ Moa's place
- Halloweenfest

Kommentarer
Postat av: MOA

Jag tycker att du kan platta håret och sminka dig här! Jag har en superplattång!!!!!!!!!!..

2009-10-31 @ 12:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0