Good mornin', good mornin' - we talked the hole night true

God morgon på er! What's up? jag sitter här hemma och käkar äggmacka, tack vare min lilla, söta mamma som kokat två ägg till mig innan hon kilade iväg till jobbet. Yey her!
Idag ska jag till skolan, hem, affären, köpa Redbull ♥, gå hem, plugga, äta, plugga och sedan - mina vänner (citat från Jenny) - så skall jag se på Desperat Housewifes :-D I'll watch it 'nd like it! Ni missar väl inte heller det?

Första lektionen i skolan idag är tyska. Inte kul. Andra lektionen är Svenska. Med Sune. Lite kul. Och tredje och sista lektionen är geografi. Inte ett dugg kul någon stans. Att det är fisk (=flinogr för min del) till lunch gör inte saken särskilt mycket bättre heller. Eller att jag måste vänta 50 minuter på bussen. Att jag måste till skolan över huvud taget kind of förstör min dag.

Min helg, fresten, då? Fredagen spenderade jag först hemma hos Jenny på tjejmiddag/B-day-middag. Sedan drog vi till Ch's sjöbod och det vet vi väl alla hur kul det är där. Dock hade jag rätt trevligt tack vare Emelie - men usch, så kallt!
Lördagen satt jag hemma p.g.a. jag var så otroligt opepp, att det inte hände nått och ja, mina tjejproblem då. Tittade på TV gjorde jag i jalle fall. Dedär nya programet på ettan - galet att jag tittade på den kanalen - Nurce Jackie, tror jag det hette. Otroligt likt Grey's men lite sämre, skulle jag nog vilja säga.
Och så i söndags spenderade jag min dag framför datorn och naturkunskapboken. Inte helt okej, nått utav det. Hann ju inte ens gymma. Hallå eller!!? Men det skall jag göra onsdag, torsdag, lördagm söndag kan jag ju lova er! Någonting mer jag kan lova är att jag missar bussen, om jag inte går nu. Så hejdå!

Kommentarer
Postat av: Gun

Halloj!

Hur bra gick din dag egentligen? Det verkar inte va nån höjdare alls på skolan :o)))))

Kramar!

2009-10-07 @ 10:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0