I ♥ Spotify

Hej igen! Jag börjar detta inlägget med att berätta att mitt vatten kom tillbaka strax efter att jag skrev föregående inlägg. Men bara nästan. Det är fortfarande lite segt, men jag har i jalle fall blivit ren och borstat tänderna. Så jag är nöjd!

Sitter här och väntar på bussen nu. Missade den första som gick 13:00, så det blir till att ta 13:50 bussen bort till Skärhamn och Jesper, Fredrik och Hampus. Var ett bra tag sedan jag träffade de två först nämnda så det ska bara bli kul :-D

Jag och Fredrik sist vi fikade.

Kan även medela er alla där ute att jag har Spotify - yey me! - bara ett år efter alla andra, sisådär. Men jag är lika glad för det och ger all creds till min syster K och hennes pojkvän M.
Nåväl, 13:50 närmar sig så det är lika bra att jag dunstar härifrån. Blog u later, XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0