Helg-update

God kväll på er! Vad har ni för er? Fotboll, I guess? Tror nästan att det bara är jag och mamma som inte kollar på det ikväll. Kinda not our thing.

Lovade ju förut att jag skulle blogga om gårdagen. Jag och Emelie tog bussen till Skärhamn, hoppade av hos Frida och sedan vandrade vi tre ned till Toftenäs City. Kvällen var riktigt mys, bortsett från slutet. Men det är väl egentligen så de brukar vara på Tjörns hemmafester? Speciellt när vissa pojkar kommar på besök ;-)
Jag och Melinda drog hem vid ett-tiden och då var de flesta redan hemma, för ovanlighetens skull. Berättade snabbt för mamma om kvällen, tog på mig pyjamas och gick och la mig under duntäcket. Det var alltså full rulle igrån från kvart över sju på morgonen. En välbehövd natts sömn, med andra ord.
Idag däremot så har jag inte gjort någonting alls. Men jag har behövt denna dagen efter en vecka fylld med läxor. För imorgon gäller det att vara på G igen! Engelska-läxa till onsdag, geografi-prov och tyska tills på torsdag. Kul? Njaa, knappast!

Men nu ska jag överlåta mina sista vakna timmar till svt1 och Brottskod försvunnen samt Nurse Jackie. XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0