Redbull ger mig vingar?

Hej på er! Hur är det med er en dag som denna, i blåsten och eländet? Själv är det rätt bra. Dock har jag en fråga och den är som följer; Hur trött kan man bli? Alltså jag bara orkar inte. Har till och med druckit en Red bull - men inte sjutton hjälpte det! Hoppas sannerliger att spinningen vid 19-tiden hjälper mig att bli bara lite mera pigg!

Men innan spinningen så ska jag hinna med att scanna in ett brev till min kära fader, jag skall räkna matte, välja kläder att ha imorgon (skolfoto, skolfoto, skolfoto - för första gången är jag lite nervös inför en sån dag) och så byta om till gymkläder. Och om jag, som sannerligen inte är den snabbaste i denna värld, skall hinna med detta så måste jag skynda mig. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0