Rolling on the river

God morgon på er, era sömntutor! Skulle gissa, eller hoppas, att de flesta utav er sover just nu, men inte jag inte! Har vart vaken i en trekvart snart och sitter just nu och tittar på tv och äter frukost. En rätt bra start på dagen!
Någonting som dessutom är ett bra slut på dagen är spinningpasset jag var på igår. På söndagar är det nämligen temaspinning borta på Träningskliniken, och det är bara roligt! Dock är det ''Tjörn Triathlon-spinning''  med Lotta nu på söndag, vilken jag inte ska gå på. Hur jobbigt låter inte det egentligen? Haha! Tror mer på Afrikansk dans på söndag.
Men tillbaka till gårdagens spinningpass. Temat var Tina Turner och jag måste nog säga att hon är ingen favorit hos mig. Är inte heller så bekant med hennes låtar, kände bara igen tre stycken. Och det knappt. The Best, Rolling on the river och någon som jag inte ens kan namnet på.



Nästa spinningpass jag ska på är på torsdag, och då kommer det vara inslag utav Michael Jackson-låtar och en massa annan go-musik. Jag längtar!! Men nu, skolan. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0