Thursday's never coming back

Hejhej! Nu är det äntligen torsdag, vilket betyder inga läxor tills imorgon, vilket gilals starkt! Någonting som jag dessutom gillar ännu starkare, är att det är lov imorgon. Dock bara en vecka - men lov är ju lov, eller hur?
Imorgon, fredag, då vi egentligen skulle gått i skolan 10:00-13:00 ska vi istället gå 8:35-14:00. What's up with that, undrar jag bara? Serri, jag kommer inte vara hemma föräns tre. Vilket egentligen bara är en halvtimme senare än vad jag brukar.. Men ändå! Och bara på grund av att Samhälle Internationell ska ha någon himla 'Samhälle Internationell-dag'. Man orkar ju inte! Jag har liksom inte ens valt Internationell än! Poor, poor me, är nog det enda jag kan säga om saken i nuläget.

Någonting som är ännu sämre än att gå i skolan tre och en halv timme än vanligt är att min iPod inte funkar. För fjärde gången. Man skulle ju kunna säga att det är sådär lagom pinsamt, va. Så för att ersätta min iPod på 16 GB håller jag nu på att fylla min MP3 på en sisådär 512 MG som har plats med 120-130 låtar. Max. Asgött för mig! Inte.

Idag tänkte jag gå bort till gymmet för både ett Core-pass och ett spinning-pass efter. I like :-D Lite ajgfd att min syster ain't joining me, men jag hoppas på Frida istället! XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0