Wednesday break my heart

Hej hej på er! Vad har ni för er egentligen? Någonting roligare än vad jag snart ska göra, hoppas jag! För in a few minutes så blir det plugg, plugg, plugg för min det och det rekomenderas inte! Usch, säger jag bara.. Har kommit fram till att det egentligen inte är något fel på själva skolan. Man träffas kompisar, nya människor, kan ta en fika då och då, skratta lite, prata av sig o.s.v. Men dessa läxor alltså! Man orkar ju bara inte!
Någonting som man dock orkar är att idag så träffade jag Anders Klacker i skolan - världens bästa lärare. Och jag är ju trots allt inne på mitt elfte skolår, så jag borde ju veta, eller hur? ;-)

Big love till dig, Anders, säger jag bara.

Har förövrigt haft prov i matte idag och läxförhör i engelska. Kan medela att det gick pretty good faktiskt, vilket förvånar mig otroligt mycket på matten som sannerligen inte är min grej!
Och, och, och! Idag på gympan gjorde vi kullerbytter (Ja, jag går i ettan i gymnasiet. Haha!) och min lärare tyckte att jag skulle vara stolt över mig själv. Which I am. Offcourse.

Dagens (även måndagens) stora minus är keps. Seriöst, det är max tio grader ute, så jag tror knappast keps är behövligt theese days. XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0