BARA tre månader kvar till julafton

Hej, hej, hej, hej, hej! Hoppade just ur min systers bil som nyss kom till Rönnäng efter att ha varit i Skärhamn på sprinning. Oh, harre, vad jag har svettas den senaste timmen vill jag lova! Men oj, vad jag gillade det! Lite mer mmmmh i livet, tror jag bestämt. Förmodligen blir det spinning på lördag morgon 9:30 och alldeles säkert spinning på söndag kväll 18:30 då det är tema-spinning. Michael Jackson + cykling en hel timme är väl ändå inget man gärna missar?
Riktigt gött är ju att jag har tränat 4/4 dagar denna veckan nu! :-D Måndag: step, tisdag: body pump, onsdag: gympa; sprang/power walka 2 km och slutligen torsdag: sprinning. Hade detta varit Facebook så hade jag ''gillat'' för fullt!
Vad gör jag nu då? Proppar i mig Ben'n'Jerry's som finns i kylen, kanske? Tjaa, det lockar faktikst liiiite. Men icke, sa Nicke! Äggmacka fo sure!

Förövrigt så har jag spenderat dag i Stenungsund (förutom skolan då alltså) med Caroline. Först hur länge som helst på McDonalds där jag fick proppat i mig en QP meny (min andra QP burgare idag), dippsås och en glass med chockladtopping = träningen behövdes. Sedan drog vi in till Kicks och Carro fick med sig lite consiler, kajal och någon annan käck sminkgrej hem. Tack återigen för dag, bumman. Det var supertrevligt!

Och vi, mina vänner vi hörs imorgon. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0