It's friday I'm love

Hej på er, igen, mina vänner! Vad har ni för er? Själv sitter jag här och mummsar på ett par kakor. Men inte vilka kakor som helst, utan Ballerians Pepperkakskakor. Och jo, dom är underbart goda :-D Någonting som inte är sådär underbart goda, eller i jalle fall inte utmärker sig sådär speciellt som man trott, är OLW' Soundercrem & Bearnaise chips. Trodde dom skulle saka åtminstonde lite bearnais, men icke! Någon slags svagt souercrem för hela pengen! Inte okej!

Dagen har jag spnderat onödigt länge i skolan. Okej, visst, jag hade bara två lektioner men med tanke på att klassen knappat har gjort någonting vettigt p.g.a. vikarie - okej, en (numera) trevlig vikarie, men ändå - så kunde ju jag lika gärna stannat hemma. Som tur var fick vi ta 12:40 bussen istället för 13:15 bussen, så lite bra var det ju. Men bara lite. Tog bussen och hoppade som sagt av i Skärhamn, väntade på ICA med Albert som bara tjötade spel - inte för att det var en överaskning, men. Sedan kom mamma, vi handlade, åkte upp till apoteket och köpte mat innan bilen körde hemåt. Väl hemma åt vi, såklart, och nu sitter jag här. Tänkte faktiskt fasta en sisådär tjugo minuter framför tyskaboken också - trots att det är fredag kväll - innan jag bosätter mig framför tvn. Män som hatar kvinnor och Mona Lisas leende är det som står på menyn idag. Någonting ni rekomenderar, kanske? Har hört att båda är bra, och känner att det är dags att jag ser dem. Speciellt den förstnämnda.

Måste även medela att under dagen blev jag medlem i en icke-rök-klubb på Facebook. ''I don't smoke. There are cooler ways to die.''. Lite tufft namn, eller hur? :-D

Nu börjar dock detta inlägget lida mot sitt slut, men först ska jag försöka få in en video och ett låttips. Vi börjar med videon. Som faktiskt är om fotboll. Eller typ.

Tror mest att Tjörnbor i min ålder ser ''poängen'' med den, om man kan kalla det så, men ni andra kan ju också titta och njuta.

Låttipset då. Tja, det är inte vilken låt som helst utan en som jag dessutom är kär i: Black Eyed Peas med deras nya I gotta feeling. Vem gillar inte?! XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

Har också gått med i facebook gruppen! :D

2009-09-25 @ 22:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0