I don't like mondays

Hej hej hej på er där ute! Trots att det nyss var helg så sög min uppdatering under dessa dagar - shame one me. Men jag hade faktiskt fullt upp. På fredagen blev det väl ett inlägg eller två - tror bestämt två - men det var ju lite dåligt det med, men det är smällar man får ta. Men kvällen där spenderade jag framför tv:n så det var p.g.a. det. Mona Lisas leende såg jag och den var underbar! Lite hoppig sådär, men jag gillade den anyway. Skulle ju sett Män som hatar kvinnor också, men det hann jag inte.
Så i lördags, ja då bloggade jag faktiskt. Dock bara en gång. Vaknade, gjorde pannacotta och bakade. Lovade även att langa recepten till dem senare den dagen, men hade jag tid med det? Knappast! Så dem får ni en annan dag, it's a promise! Sedan gjorde jag mig ju iordning och allt såntdär, cyklade till mormor på kalas, cyklade hem, duschade och gick sedan ner till Melinda. Dit kom Emelie, Cornelius, Rickard och Andreas. Mysiga människor vill jag lova! Tittade gjorde vi på Män som hatar kvinnor (äntligen!!) och Twilight (ännu mer äntligen!!). Män som hatar kvinnor var så mycket bättre, det är ju ett som är säkert. Men visst, replikerna i Twilight var ett stort plus!
Och så igår. Dagen då jag igentligen var mest upptagen. Lagade mat ifrån 11:30 till 14:00. Men oj, så gott det var! Ibland blir jag lite stolt över mig själv. Haha! Mosarella med tomat till förätt, mousakka till huvudrätt och såklart pannacotta till efterlätt. Langar även mousakka receptet någon dag snart. Vet att ni fått det förr, men då jag gör om det lite så vill jag ge er det med :-D Jag är så snäll ibland, va! Änu snällare är jag ju förstås om jag langar lite låtar, så det gör jag ju. Njut av dem tills nästa gång jag bloggar, för det vet man aldrig när det blir D: XOXO


(Mamma om du lyssnar på denna så är det han Jay-Z)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0