I don't wanna say goodbye to you so I'll just say good night to you

Godkväll, bloggen! Tror att detta blir sista inlägget för idag. För nu tänkte jag resa mig ifrån datorn, koka ett ägg eller två, lägga det på några mackor, blanda till ytterliggare ett glas oboy och försöka förstå Samhällskunskapen.
Sedan blir det nog till att ta mig en dusch med mina (i fredags) nyinköpa skrubbhanskar. Då min hud kliar så otroligt mycket när jag har duschat kände jag att det var nog en bra idée att införskaffa sådana. Hoppas bara att jag har rätt. Efter det är jag förhoppningsvis laddad för en ny, otroligt plågande vecka med geografi, naturkunskap, datakunskap, idrott och flingor. Gjorde mig en kik på matsedeln nyss och det ser ut som att jag får  skeda i mig fil och flingor måndag-torsdag. Möjligtvis fredag också. Men det var 'ej fastställd' då så man vet ju aldrig.. Mysterium, mysterium..
Men, nåväl, läxorna kallar. XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

Måste säga att det är härligt gött att du uppdaterat så ofta idag :D Keep up the good work and I'll see you tomorrow!

2009-09-20 @ 20:30:50
URL: http://carrotastics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0