Helg-update

Hejhejhejhej! Jag suger verkligen på att updatera här, känner ni det med? Så därför tänkte jag köra på en helgupdate right now: Fredagen spenderade jag först i Ishallen med Jenny, Emelie, Nina, Cornelius, Andreas, Erik, Sebastian, Conrad m.fl. Dock såg jag bara 2/3 utav matchen vilket betyder att jag fortfarande aldrig har sett en hel hockeymatch - kort sammanfattat så är sport helt enkelt inte min grej. Varför jag inte såg hela matchen berodde på att jag, Emelie, Andreas, Cornelius och Erik gick hem till Emelie istället. Dit kom även Conrad, Sebastain, Nina och Axel (som förövrigt spelade matchen) senare. Väl hemma hos Emelie kollade vi på Hostel (inte att rekomendera), bakade kladdkaka och kollade bloggar - en toppen fredagskväll helt enkelt!
Lördagen då: Jag vaknade kvart i nio, vilket inte heller var okej. Åt pankakslunch med mamma innan vi drog oss ut på en promenad. Kom hem vid fyra tiden igen och gjorde lasange som vi åt tillsammans med keso, fetaost, melon, sallad och grönsaker. Mumsigt värre, am I right? Sedan blev det till att dra hem till Emelie igen där Andreas, Cornelius, Axel och Erik befann sig. Väl där så blev det till att prata minnen om att allt var bättre förr och titta på film. American Pie - The Naked Mile och nästan hela Yes Man för min del blev det dagen til ära. Även Melinda och Sebastian kom efter ett tag. Mys!
Mina planer för denna dagen är att gå upp och klä på mig nu, sedan ta en promenix till Ica och så Body Pump till kvällen. Förmodligen med syster, men det återstår att se.

Skulle tro att det blir lite uppehåll i bloggandet nu några dagar då skolan får gå före, men jag skall göra så gott jag kan. På tisdag klipper och färgar jag håret, så då planerar jag att få in en bild på förändringen i jalle fall. XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0