Måndag

Hej på er! Idag har jag egentligen ingenting speciellt att berätta. Men jag tänkte att det vore bra att skriva ändå - mest för att fylla ut lite. Egentligen hade jag tänkt ge er ett litet inlägg imorse, men det hann jag inte. Havregrynsgröt och Aktivia gick före. Såklart.

Men nu när jag gör ett litet inlägg så kan jag väl lika väl försöka skriva någonting intressant i det. Och med intressant menar jag min dag.
För tillfället sitter jag och spelar Petville och försöker få någon ordning på min nyaste Spotifylista. Den jag la upp igår, nivet. När jag är klar med det så tänkte jag gå upp på mitt rum och lära mig en massa om EU. Typ vad deras mål är, hur EU ''skapades'' samt vad de olika instutionerna gör. HOW FUN! Någonting som däremot är kul, är massmedia. Och när jag tänker på massmedia så tänker jag på dagens samhällskunskapslektion - då vi började läsa om massmedia. Detta betyder alltså att jag har haft en samhällslektion idag. Plus geografi, svenska, engelska och klassföreståndartid. Eller mentorstimme, som det hette på den gamla goda tiden. Och då menar jag förstås Bleket-tiden.
På tal om Bleket så pratede jag och Moa med en kär gammal klasskompis (läs Patrik eller Patte) idag om ''återträff''. Vet inte om dom var lika pepp som jag, men let's hope so, för det hade vart grymt kul!
Detta är i varje fall min dag. Intressantare än såhär blir det inte. XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0