Myshelg

Hej på er! Nu såhär på söndags kvällen sitter jag här, lyssnar på musik och skriver lite geografi. Visst finns det bättre sätt att spendera veckans sista dag på - men what you got to do is what you got to do.

Annars idag har jag gymmat. Vårens sista söndags-body pump. Det är ju nästan sorgligt. Speciellt med tanke på att jag kommer få stressa sönder lilla mig om jag ska kunna hinna gå på pumpen på tisdagar. Man orkar ju inte alltså!

Denna helgen har jag spenderat framför filmer. I lördags blev det hos Oliver med Jenny, Rickard, Arvid m.fl. och igår blev det at my place. Dock var fredagens film ingenting för mig. Disturbia = en thriller = jag dog nästan. Åtminstonde när jag och Jenny skulle gå, i mörkret, till busshållplatsen. Det var inte min kopp of tea, som en kär vän skulle sagt.

Men aya, nu skall jag skriva geografi. Dock återkommer jag snart med lite nytt! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0