Update

Hola guys! Senast jag uppdaterat er var i fredags om min lyckliga affärs-händelsen, så nu tycker jag absolut det är dags för lite updates va?
Efter att jag var i affären gick jag ned till min syster i en sisådär två timmar och hjälpte henne göra glass-cheesecake för hon skulle ha gäster dagen därpå. Det var riktigt roligt vill jag lova :-) Dels att hang out with her och dels att baka - för det är väl ingen som har missat att jag bara älskar att laga mat och dylik? ;-)
Efter visiten hos henne åkte vi hit och kollade på Så ska det låta med mamma och mumsade påskgodis.
Sedan på lördagen var jag och mammsen och hälsade på mormor en sväng. Satt oss en stund i solen och då kom det förbi världens trevligaste lilla tant. Oh, harre säger jag bara! Synd att jag inte är så intreserad av att jobba med människor alltså... Men jag får nog åka och hälsa på en massa ålderdomshem när jag blir äldre, så jag får träffat gammlingar ändå :-D Haha!
Kvällen spenderade jag först hemma hos Jenny med henne och Erica som numera är brunett. Rawr! Sedan drg vi oss tillsammans med Emelie och Sanne upp till Bosse a.k. Bo (internskämt, ohja) där det var en massa andra roliga människor. En himlans bra kväll, om jag får säga det själv - tack alla för det!
Igår då? Jo, först åkte jag och mamma till Torp - trots en gal1 sen lördagskväll - och shoppade loss! För min del blev det låga blåa Converse, värmeskydd, en fotfil, en pull over och en skylt med orden Carpe Diem på. Och på kvällen blev det mys framför Harry Potter för min del.
En väldigt bra helg, om ni frågar mig!

Idag har jag cyklat bort till mormor i Bleket. Hade tänkt cykla runt Kuballe men kände efter a while att jag hade på tok för lite kläder på mig, så jag gick in till mormor där mamma och moster var och åkte med dem hem. Men på onsdag tar jag nya tag och mer kläder och prövar mig runt Kuballe igen. Varför inte imorgon, kanske ni tänker? Jo, får då är det body pump för hela pengen!
Annars idag har jag duschat o gjort mig klar, så nu skall jag se om Moa fortfarande vill ha mig. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0